Er is veel mogelijk met onze multifunctionele kantoorprinters. Bekijk gemakkelijk uw printgedrag, registreer en belast indien gewenst meteen door. Ook uitgesteld en beveiligd printen behoort tot de mogelijkheden. Uw vertrouwelijke informatie blijft vertrouwelijk met het AVG PROOF systeem. Heeft u nog andere wensen? Wij adviseren u graag welke printer uit ons brede assortiment het best aansluit op uw wensen.
Onze slimme software werkt met alle merken kantoorprinters en maakt het mogelijk om uw bestanden sneller en efficiënter te organiseren. Gemakkelijk printen vanaf Chromebook, Android, macOS, iOS en Windows devices naar elke printer ongeacht het merk en zonder printer drivers. Iets in te scannen? Scan met één druk op de knop naar basismappen, e-mail of cloudoplossingen zoals Google Drive, OneDrive, Sharepoint en Dropbox.
Wij begrijpen dat u geen tijd wilt verspillen bij het verwerken van bedrijfsinformatie. Met onze all-in-one oplossingen bespaart u daarom tijd én geld. Optimaliseer uw informatieverwerking met de betrouwbare printers van Green.
Heeft u een printer nodig, maar wilt u deze niet aanschaffen? Huur voor een vast bedrag per maand een printer, inclusief snelle service en onderhoud in de gehele Benelux. Begin nu met besparen op energie en afdrukkosten per pagina. Altijd met een flexibel contract en de garantie die u van ons gewend bent.
Digitalisering is essentieel voor een bedrijf om gereed te zijn voor de toekomst. Zowel voor dienstverlening als voor de bedrijfsvoering is het noodzakelijk om efficiënt te werken.
Voor veel bedrijfstakken, waaronder de advocatuur, spelen documenten en dossiers een belangrijke rol in de informatieoverdracht. Wanneer u een document nodig heeft, wilt u deze direct en compleet kunnen raadplegen. Door te digitaliseren heeft u altijd uw bestanden bij de hand en heeft u meer tijd voor de belangrijke zaken.
Het verwerken van dossiers moet snel en makkelijk gaan, het liefst met één druk op de knop. Scan, verwerk en herken digitale documenten en dossiers en ze verschijnen direct op de juiste locatie in uw bedrijfsapplicatie. Nooit meer zoeken in verschillende mappen en documenten over het hoofd zien. Daarom maken vele advocatenkantoren al gebruik van onze scan & herken oplossing.